sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Hopkins osa 2 - Hopkinsien hautausmaa

Mä en oo koskaan tykännyt siitä, että aaveet vaeltelee mun kämpässä ja elävät simit saa sydäreitä. Enkä mä myöskään tykkää kaupunkien jo-täysistä hautausmaista, joten rakensinpa Hopkinseille oman hautausmaan.


Eli, tässä se on. Luonnollisesti noi isot haudat kuuluu Isaac Hopkinsille ja Zelda Hopkinsille. Hautausmaa on näin iso, koska oon oikeesti aikeissa pysyä Sunset Valleyssä suht kauan. Yleensä kun käyn tuolla, siellä on jotain sukulaisia hengaamassa, mutta tän kuvan ottohetkellä ei.

Aloin miettimään, että mä haluan tonne KAIKKI sukuun jollain tapaa kuuluvat tyypit ja tällä hetkellä siellä Isaacin ja Zeldan lisäksi hautausmaalta löytyy Zeldan siskon Iiris Lassilan ja tämän puolison Tuukka Lassilan haudat, Sam Sekemoton isän Leighton Sekemoton hauta, Kondrad Keatonin (Ivyn mies) äidin Justine Keatonin hauta ja Anu-Liisan äidin Claire Ursineen hauta.
Eli populaa on!

Ihmettelen kyllä, minne Leightonin äiti Yumi Sekemoto on kadonnu. Oon ettiny sitä kaikkialta, muttei löydy kalmistosta saati elävien kirjoista. Täti on siis ottanut hatkat!

Ootan jo kovasti, että saisin sinne lisää hautoja. Kaikki muut paitsi Zelda on kuollut vanhuuteen. Zelda kuoli pari päivää Isaacin jälkeen uima-altaaseen, kun en muistanu, että se on siellä ja sitten se ei itse vaan päässyt sieltä pois. Muutenhan Zelda varmaan olis vieläkin hengissä.

Niin muuten, tässä vois erikseen mainita, kuinka monta lastenlasta Zeldalla ja Isaacilla on. Niitä on 13. Enempää ei tule.


Tässä sitten vielä kuva talvisesta hautausmaasta ja siellä yksinään vaeltavasta Zeldasta.

2 kommenttia: